شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

آلتای: یک پیرمرد روسی که حدود یک ماه در جنگل‌های منطقه آلتای روسیه گم شده بود مجبور شد برای رهایی از گرسنگی سوپ برگ خشک و علف بخورد.

  ماجرا از آنجا آغاز شد که آقای تیکویک 69ساله از سرد بودن سوپی که همسرش برایش درست کرده بود عصبانی شد و بعد از یک مشاجره طولانی خانه را به سمت جنگل ترک کرد اما چیزی نگذشت که پیرمرد متوجه شد در جنگل گم شده است. آقای تیکویک که توسط یک کشاورز و درحال مرگ پیدا شد درباره نتیجه‌گیری از این رویداد می‌گوید:‌ از این پس هرچه همسرم بپزد می‌خورم، هر چیزی بهتر از سوپ علف‌های خشک جنگل است.

پیری در 28سالگی

تایپه: زن ویتنامی که از 10سالگی به سندرم پیری دچار شده بود در 28سالگی مانند زنان سالخورده به‌نظر می‌رسد. خانم نگوین‌‌تی که به‌دلیل فقر تا به حال از پرداخت هزینه عمل جراحی زیبایی ناتوان بود سرانجام در یک بیمارستان واقع در مرکز تایوان تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفت و ظاهری جوان‌تر پیدا کرد. خانم نگوین پس از اتمام عمل جراحی گفت:‌ احساس می‌کنم دوباره به دنیا آمده‌ام. به گفته پزشکان، عمل جراحی پلاستیکی که روی صورت این زن انجام شده در تایوان سابقه نداشته است هر چند صورت این زن ورم زیادی دارد و بهبود کامل نیافته است.

تخت آکروبات

استافوردشایر: یک خانواده انگلیسی پس از وقوع آتش‌سوزی در خانه منتظر تخت‌نجات آتش‌نشان‌ها نشدند زیرا تخت آکروبات بچه‌ها درست زیر پنجره برای پریدن آنها آماده بود. کرگ‌جکسون 31ساله پدر خانواده بلافاصله پس از مشاهده زبانه‌های آتش، اعضای خانواده خود را یکی یکی از پنجره به بیرون پرتاب کرد. جکسون در این باره می‌گوید: بعد از پریدن فقط متوجه کبودی دست کودک 6ساله‌ام شدم. گفتنی است عکس‌های ایکس‌ری از دست هیچگونه شکستگی را نشان نمی‌دهد و بنابراین خوش‌اقبالی خانواده جکسون کامل بوده است زیرا شرکت بیمه‌گذار پرداخت خسارت این آتش‌سوزی را پذیرفته است.

راهبندان اردک‌ها

تـگزاس: یـک اردک هـمراه ‌جوجه‌هایش‌هنگام‌عبور‌از‌ بزرگراهی در ایالت تگزاس آمریکا موجب راهبندان شد. ماموران پلیس بزرگراه نیز مجبور شدند اردک مادر و خانواده‌اش را تا آن‌طرف بزرگراه اسکورت کنند. البته ویدئویی که از تعقیب و گریز پلیس و اردک‌ها در اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد که گرفتن جوجه‌ها کار آسانی نبوده است. برای نمونه یکی از ماموران پلیس با وسیله‌‌ای شبیه به تور صید پروانه مدام دنبال جوجه‌ها می‌کند. گفتنی است سال پیش میلادی نیز در کالیفرنیا رویدادی شبیه به این موجب شد ساعت‌ها وقت پلیس برای گرفتن اردک‌ها و منتقل کردن آنها به سمت دیگر بزرگر‌اه گرفته شود.

کد خبر 170140
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز